Pagina's

maandag 7 april 2014

Persoonlijke mededeling

Sommigen onder jullie zullen al iets horen waaien hebben.

Geruchten zijn geruchten en meestal krijgen die een sausje mee dat niet echt nodig.

Mijn persoonlijke situatie is effectief aan het veranderen. Na heel veel jaren hebben Dothy en ik besloten uit mekaar te gaan.

Dat is een prive aangelegenheid.

Omwille van het feit dat ik jullie voorzitter ben en er van mij toch een en ander verwacht wordt, wilde ik jullie dit vertellen.

Simpel omdat mijn reactietijd, die normaliter vrij kort is, momenteel iets langer kan zijn.

Als je daar rekening mee wil houden, zijn en blijven al jullie vragen welkom. Het zal nu allicht een ietsje langer duren eer ik reageer.

Eddy

4 opmerkingen :

  1. Oei da's minder maar gelijk da gezegd tis prive, ik wens u veel sterkte. Groetjes Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx voor het vertrouwen Eddy, soms zijn moeilijke beslissingen nodig, hou jullie allebei goed en word maar snel weer gelukkig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle begrip dat je aandacht naar je privé situatie gaat, veel sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen