Pagina's

dinsdag 2 december 2014

La Chouffe Classic

Na het succes van de Amstel rit in het Nederlandse Valkenburg, met formule van op vrijdagavond binnendruppelen op de rendez-vous plaats (de ene na al een lange rit in de streek, de andere na een korter verkennend ritje in de streek en de laatsten direct van het werk), ter plaatse als groep een sportief avondmaal nuttigen, ’s morgens een stevig ontbijt gekoppeld aan een prima uitdaging op de fiets, willen we deze formule imiteren naar 2015 toe.

 

De La Chouffe Classic kwam eruit als een goede keuze.

 

Deze zal in principe in 2015 op zaterdag 31 mei vallen.

 

Jullie secretaris is aan het rondzoeken en polsen naar B&B genre in Valkenburg waar we die vrijdagavond 30mei zouden kunnen eten en overnachten, ’s morgens een (vroeg) ontbijt nemen, de La Chouffe gaan fietsen en bij terugkomst een goede douche nemen.

 

Ik wacht nog op antwoorden van de betreffende slaapplekken, maar wil bij deze jullie hiervan al op de hoogte stellen.

Ik merk bij mijn zoektocht dat logischerwijze al een aantal hotels en B&B’s nu reeds uitverkocht zijn… We zullen er dus stillekes aan snel moeten bij zijn.

 

Vanzodra ik een goede slaap en eetplaats beet heb, neem ik dan voor enkele dagen een optie en doe ik op intranet een rondvraag wie mee gaat. Meest in de running is B&B Eti-Garden (http://www.booking.com/hotel/be/eti-garden.nl.html?aid=375010;label=Houffalize-cvHygW47YPggMa8itJuvVwS34328859385%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=9458c7703369f68050f0e40b33e7f509;dcid=4;checkin=2015-05-29;checkout=2015-05-30;ucfs=1;srfid=18c478319a2339b09d766f692bb68491a27760c2X3;highlight_room=83614801#important_info) , je kan al eens piepen op de website.

 

Als de rondvraag er dus komt, weten jullie er van en is het aan jullie om oftewel toe te happen of te skippen.

 

 

Jullie secretaris.

 

 

 

 

 

2 opmerkingen :

  1. Ik denk dat ik dan juist de namiddag ploeg heb en aangezien er al wat verlofdagen moeten genomen worden voor de cyclo's zal ik deze spijtig genoeg moeten laten passeren ,of ik kom de dag zelf af. Zal nog zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Normaal ook erbij,maar de 31ste is wel een zondag

    BeantwoordenVerwijderen